SoloID Servicecenter

Overblik til IT-helpdesk. Mulighed for manuel registrering. Administration af to-faktor devices.

Det er nogle af de åbenlyse fordele, vores kunder får ved at abonnere på Signaturgruppen SoloID Servicecenter.

SoloID servicecenter er et webbaseret administrations- og supportværktøj til SoloID to-faktor løsningerne.

Servicecenteret har blandt andet følgende funktionalitet:

  • Fremsøgning af brugere
  • Historik på tilknyttede devices og apps
  • Spærring af tilknyttede devices og apps
  • Trafiklog på den enkelte bruger
  • Manuel registrering (se herunder)
  • Audit log

SoloID servicecenteret har desuden den nødvendige administration af IT-helpdesk brugere og rettigheder.

Vores tilbud omfatter også registrering af SoloID med privat NemID og manuel registrering af medarbejdere, som ikke ønsker eller har mulighed for at anvende privat NemID, understøtter SoloID Servicecenter manuel registrering, som et alternativ til den stærke registrering med privat NemID.

Kontakt os på 70 25 64 25 eller på salg@signaturgruppen.dkfor nærmere information om priser og vilkår.