Kontakt    +45 7025 6425

Ny løsning gør det enkelt at håndtere digital post

Indførelsen af Digital Post giver store udfordringer for organisationer, som håndterer mange CVR-numre, for eksempel boligadministrationsselskaber.

Signaturgruppen har derfor lavet en tilføjelse til Signaturcentral-løsningen, som letter opgaven med at håndtere de nødvendige medarbejdersignaturer og få tjekket alle relevante digitale postkasser.

Den store opgave med at tjekke alle CVR-numres digitale postkasser løses ved at etablere videresendelse fra flere hundreder digitale post­kasser til en håndfuld interne funktionspostkasser, der understøtter modtagelse af sikker e-mail.

De virksomhedssignaturer, som hører til disse funktionspost­kasser, placeres på Signaturcentral, og gøres til­gængelig for brugere i udvalgte AD-grupper, så disse medarbejdere har adgang til automatisk dekryptering og læsning af mails i de sikre funktionspostkasser.  Løsningen understøtter således også sikker e-mail internt i organisationen, med integration til det lokale Active Directory.

Kontakt Morten Storm Petersen på morten@signaturgruppen.dk, hvis du er interesseret i at høre mere om løsningen.


21.05.2014

Udfyld dine kontaktoplysninger så vil vi kontakte dig med mere info om produktet.