Kontakt    +45 7025 6425

Signaturmanager sikrer en tilgængelig medarbejdersignatur

I takt med at flere medarbejdere bruger NemID medarbejdersignatur med nøglefil i hverdagen, er det blevet vigtigere at gøre den mere brugervenlig – både for medarbejderne og IT-afdelingen.

Dette har vi erfaret gennem vores arbejde med Signaturcentral, vores markedsledende løsning til håndtering af medarbejdersignaturer i organisationer med mange signaturer.

Lillebror til Signaturcentral

Derfor har vi udviklet Signaturmanager, som en ”lillebror” til Signaturcentral, specielt målrettet mod virksomheder og organisationer med et mindre antal medarbejdersignaturer.

Signaturmanager sørger med en enkel softwareklient på medarbejderens computer for at synkronisere signaturnøglefiler med virksomhedens filserver.

Fordelene ved Signaturmanager er:

  • Automatisk synkronisering, backup og fornyelse af signatur.
  • Altid en gyldig signatur tilgængelig på medarbejderens arbejdsplads.
  • Ibrugtagning sker simpelthen ved installation af klient softwarepakke hos brugerne


Læs mere om gevinsterne ved Signaturmanager.


27.06.14

Udfyld dine kontaktoplysninger så vil vi kontakte dig med mere info om produktet.